Camí

Pàgina d'inici » Second Term

Second Term

Measuring Success

Comprensió oral

  • Escoltar i comprendre una emissió radiofònica sobre la reacció emocional davant una situació
  • Escoltar i comprendre una conversa de com es reacciona davant certes noticies
  • Escoltar i comprendre una conversa sobre gent famosa
  • Escoltar i comprendre la narració d’una anècdota personal
  • Escoltar i comprendre un programa de ràdio sobre què és tenir èxit
  • Escoltar i comprendre un debat sobre la intel·ligència

 Expressió oral

  • Intercanviar idees sobre com donar consells
  • Participar a una discussió sobre com reacció davant certes situacions
  • Narrar una breu anècdota personal sobre una experiència memorable
  • Comentar una noticia
  • Debatre quin és el camí de l’èxit
  • Intercanviar idees sobre destreses i habilitats
  • Descriure assoliments personals

Comprensió escrita

  • Lectura i comprensió d’un text sobre què són les emocions
  • Lectura i comprensió d’un text sobre com donar consells
  • Lectura i comprensió d‘escrits en què es demanen i donen consells
  • Lectura i comprensió de biografies de gent famosa
  • Lectura i comprensió de la narració biogràfica d’una persona amb facultats excepcionals
  • Lectura i comprensió d’un article sobre nins prodigi

Expressió escrita

  • Redactar un escrit en què es dóna consell
  • Redactar una narració descrivint un record feliç
  • Redactar una notícia
  • Redactar una entrevista periodística
  • Redactar el resum d’una notícia de premsa
  • Redactar l’entrada a un bloc descrivint un assoliment personal

Continguts sintàctico-discursius

      A) Estructures gramaticals

  • El Primer i el Segon Condicional
  • L‘ús contrastiu del Present Perfect i el Past Simple
  • L’ús contrastiu del Present Perfect Simple i el Present Perfect Continuous
  • La descripció de les habilitats personal en present i en passa

        B) Lèxic

  • Les emocions
  • Les narracions: tipologies
  • Pronúncia i ortografia
  • La premsa i les noticies
  • Col·locacions amb els verbs say i tell

       C) Pronúncia i ortografia

  • Les formes dèbils de les contraccions
  • L’expressió de l’emoció en l’entonació
  • La forma forta i dèbil del Present Perfect
  • L’accentuació de les paraules polisíl·labes
A %d bloguers els agrada això: